It nije Tsjûkewille

Een andere plaats, een ander concept!!

Laat u op zaterdag 11 september verrassen op It nije Tsjûkewille, een dag boordevol activiteiten voor jong en oud.

• programma n.n.b.

Of natuurlijk heerlijk genieten van live muziek op het terras onder het genot van een hapje van de lokale horeca en een drankje.

Wij zien u graag op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur!

Fietsoptocht voor kinderen van de basisschool

Op zaterdag 11 september 2021 organiseren wij voor de kinderen van de basisschool een kinderfietsoptocht onder begeleiding van Fanfare Us Ideael – Nieuw Leven. De bedoeling is dat de kinderen hun fiets zo mooi mogelijk versieren. Versier je (niet gemotoriseerde) fiets, step, driewieler of skelter met ballonnen, vlaggetjes of slingers en versier natuurlijk  jezelf ook. De kinderfietsoptocht start om 10:15 uur bij het appartementengebouw tussen de Splitting en de Roede in Echtenerbrug en eindigt na een rondtocht door de dorpen bij het feestpaviljoen waar op dat moment de Tsjûkemerke in volle gang is.

Route fietsoptocht: we starten op de Splitting te Echtenerbrug dan de Roede, Baggelaar, de Petten, Kromme Warren, Het Trek, de Hoofdweg, de Splitting, de Roede, de Beugel, de Veenscheiding, Zuster Jacobstraat, Hoofdweg, Duimstraat, Marwei, de Kampen, Feesttent.