Aanvang 19:00 uur

Donderdag 12 september 2019 is het weer tijd voor de traditionele (kinder)playbackshow. Een gezellige avond in ons feestpaviljoen voor jong en oud, waar vele inwoners van onze drie dorpen bij aanwezig zullen zijn.

De avond gaat traditiegetrouw van start met de kinderplaybackshow, waarbij de kinderplaybackshow in twee groepen verdeeld zijn. Groep 1 is de categorie onderbouw en groep 2 is de categorie bovenbouw.

Na de pauze is het weer tijd voor de playbackshow voor de volwassenen. Vorig jaar gingen de 3K´s er voor de eerstef maal met de wisselbeker & de Feestwike Bokaal vandoor. Wie zal er deze avond worden of nemen zij de wisselbeker voor de tweede keer op rij mee naar huis?

We hopen ook dit jaar weer op een goede deelname, zodat er weer een goed gevulde playbackshow te bewonderen valt. Het is ook altijd mooi om te zien en te horen hoe het publiek met de deelnemers meeleeft. Er wordt geklapt, gejuicht en aangemoedigd in de hoop dat hun favoriete artiest of artiesten extra hun best zullen doen om er iets moois van te maken. De playbackshow is in elk geval ieder jaar weer een groot succes voor jong en oud.

Opgeven bij Cor Punter

Opgeven voor de playbackshow is per email mogelijk  info@feestwike.nl

Contact is Cor Punter, Marwei 35 te Delfstrahuizen (tel.nr.: 0514-541498 mob: 0610299577)

Let op: de opgave moet op 11 september 2019 binnen

Maak kennis met dit nieuwste recept en laat je meeslepen in het feestgedruis!