Tentdienst (ochtend)

De tentdienstcommissie organiseert op zondagochtend 8 september 2019 om 10:00 uur een tentdienst.Vanaf 9.30 uur is er inloop, met een kopje koffie. Waarna de dienst zal beginnen, welke geleid zal worden door Ds. S. de Vries-Terpstra. Traditie is ook het optreden van het Lemster Mannenkoor. Het thema deze ochtend is “In je element.”. De tentdienstcommissie gaat er een mooie ochtend van maken, waarbij iedereen van harte welkom is.

Tentdienst (avond)

De avonddienst krijgt dit jaar een ander karakter. De plaatselijk artiesten maken dit jaar plaats voor het  swingende multiculturele koor “All for One” uit Leeuwarden. Dit koor bestaat uit zangers uit Friesland,  Afrika, Groningen, Polen en Tsjetsjenië. Zij traden ook op tijdens het bevrijdingsfestival in Leeuwarden. Deze avond gaat om 19.30 uur beginnen en ook deze avond is iedereen weer van harte welkom.

lemster mannenkoor

Het Lemster Mannenkoor, opgericht op 11 januari 1965, is een oecumenisch christelijk koor met rond de 120 leden. Een van de doelstellingen is het uitdragen van de Friese cultuur. Dat blijkt niet alleen uit de fraaie Friese kostuum (zie de foto), maar ook uit het repertoire, dat voor een deel bestaat uit Friese volksmuziek. Daarnaast zingen zij o.m. geestelijke muziek en algemeen klassieke muziek.