Feestwike Bingo

Op woensdag 13 september gaan de deuren van ons feestpaviljoen om 19:30 uur open en beginnen wij om 20:00 uur met de FEESTWIKE BINGO!!!

Laat de ballen maar rollen!!!

Een gezellige avond voor Jong & Oud en Hem & Haar met vele mooie prijzen. De totale waarde van het prijzenpakket bedraagt maar liefst € 1.000. Wij spelen deze avond 8 rondes. Iedere ronde zijn er 3 mooie prijzen te winnen, welke afkomstig zijn bij een aantal adverteerders van ons feestjournaal. Te denken valt aan leuke cadeaus, waardebonnen, levensmiddelen pakketten, Feestwike pakket (bestaande uit een entreebewijs voor vrijdag- en zaterdagavond en een aantal consumptiemunten) en veel meer.

Naast de 8 rondes is er de Jupiler super ronde. Tijdens deze ronde zijn er mooie prijzen te winnen, welke beschikbaar gesteld zijn door Jupiler.

Een extra boekje kost € 15,00 (8 rondes en de superronde). Losse kaartjes zijn beschikbaar voor € 2,00 en voor de Jupiler superronde € 2,50.

Bewaar de bingokaarten goed, want aan het einde van de avond verloten wij nog diverse prijzen onder de ingeleverde bingokaarten.

Kom jij deze avond langs, om die mooie prijzen mee naar huis te nemen!!!

De entree bedraagt € 15,00 (inclusief een boekje met bingokaarten voor 8 rondes en de superronde)