Laat de ballen maar rollen!!!

Aanvang 20:00 uur

Op woensdag 11 september gaan de deuren van ons feestpaviljoen om 19:30 uur open en beginnen wij om 20:00 uur voor de derde maal op rij met de FEESTWIKE BINGO!!!

Een gezellige avond voor Jong & Oud en hem & haar met vele mooie prijzen. De totale waarde van het prijzenpakket bedraagt maar liefst € 1.000. Wij spelen deze avond 8 rondes. Iedere ronde zijn er 3 mooie prijzen te winnen, welke afkomstig zijn bij een aantal ondernemers uit onze drie dorpen. Te denken valt aan leuke cadeaus, waardebonnen, levensmiddelen pakketten, Feestwike pakket (bestaande uit een entreebewijs voor vrijdag- en zaterdagavond en 13 consumptiemunten) en veel meer.

Naast de 8 rondes is er de super ronde. Wat de prijzen zijn, kunnen wij momenteel nog niet verklappen!!!

Een boekje kost € 15,00 (8 rondes en de superronde). Losse kaartjes zijn beschikbaar voor € 2,00 en voor de Jupiler superronde € 2,50.

Bewaar de bingokaarten goed, want aan het einde van de avond verloten wij nog diverse prijzen onder de ingeleverde bingokaarten. Tevens maak jij dan kans op een rondvlucht voor één persoon (beschikbaar gesteld door Effective IT) en nog veel meer.

Kom jij deze avond langs, om die mooie prijzen mee naar huis te nemen!!!