Seniorenmiddag

Op zaterdag 9 februari 2019 vindt om 14:00 uur de jaarlijkse seniorenmiddag in het Dorpshuis “De Brege” te Echtenerbrug voor onze leden plaats.

Het dorpshuis is vanaf 13.30 uur geopend. U wordt ontvangen met koffie of thee met wat lekkers erbij. De toegang is gratis.

De seniorenmiddag zal verzorgd worden door de heer Frits Visser een gewezen touringcarchauffeur en reisleider.
Belevenissen van een touringcarchauffeur
Al jong kreeg Frits de gelegenheid reizen te maken door Europa. Dit paste mooi bij zijn interesse voor geografie, topografie en geschiedenis. De natuur en de culturen maakten grote indruk op hem. Door zich er via studie verder in te verdiepen, is de interesse voor reizen verder ontwikkeld. Eerst is hij beroepsmatig onderweg in alle delen van Europa en later maakt hij de overstap naar de reiswereld. Hij maakte een belangrijk deel van de historie in excursiereizen per touringcar mee. Hoewel hij overal kwam, blijft reizen hem enorm boeien.
Visser: “Want een reis gaat niet alleen ergens naar toe, maar ook ergens langs of doorheen. Zo’n excursiereis is een happening van gebeurtenissen, ook tussen de reizigers onderling.” Juist voor die onderdelen van reizen heeft Frits veel belangstelling. Bij de presentatie reist men met Frits kris-kras door Europa en vertelt hij boeiend over de natuur en cultuur onderweg.
Heeft u geen vervoer en wilt u opgehaald worden, neem dan op tijd contact met ons op via telefoonnummer 0514 54 16 95 (Coby Hagen).
Kortom genoeg ingrediënten voor een gezellige middag!!!