Aanvang 21:00 uur

Zaterdag 11 september gaat de feesttent op zijn kop met PREZZ en Straight on Stage. Afwisselend op het kleine en grote podium treden beide bands op.

“Prepare to be IIMPREZZED!”

PREZZ is dé band die muzikaal topniveau combineert met een energieke, stijlvolle en interactieve show. Met verrassende medleys vuurt deze band in één show meer dan honderd hits op je af. De allerbeste songs uit de huidige top 40 en uit het verleden worden in no time afgewisseld met dance-classics, 90’s, 00’s, rock en Nederlandstalige meezingers. Hierdoor draait ieder optreden weer uit op een muzikaal superfeest.

PREZZ bestaat uit zes professionele muzikanten. Met hun aanstekelijk enthousiasme en energie staan zij garant voor entertainment op een zeer hoogstaand niveau. Of het nu gaat om een bedrijfsevenement, tentfeest, studentenfeest of bruiloft, PREZZ zorgt voor een onvergetelijke belevenis.

We’er on a mission, in suits!

Zij hebben een missie en jij een vette avond. Straight on Stage zorgt ervoor dat de gouden hits van vroeger weerklinken in jouw oorschelp door je terug te nemen naar ‘the good old days’. Een show vol energie en passie brengt jou een explosieve avond. Hierbij worden de grootste klassiekers teruggebracht met schreeuwende gitaarsolo’s, jankende orgelpartijen en onverstaanbare zangteksten.

Kan het nog gekker? Jazeker! Gewapend met de ervaring van meer dan tweehonderd shows heeft ‘S.O.S.’ de kracht om zijn shows keer op keer uniek en memorabel te maken. Het publiek mee laten zingen, dansen, playbacken en (natuurlijk) drinken zijn wetten die vaststaan in de reglementen van Straight on Stage.

Iedere menigte, van kleine zaal tot groots festival, nemen ze mee terug naar de jaren vijftig tot en met negentig. In een driedelig pak (zonnebril meegerekend) zullen de mannen elke show streven naar het volbrengen van hun missie:

Bringing back the music from yonder years. Because memories are the fuel for happiness and joyfulness. Join our cause!

“We are Straight on Stage, your rock-sensation in suits”

Entree € n.n.b                                                                (voorverkoop € n.n.b. (voorverkoop sluit op 11 september 16:00 uur)

LET OP!!! Dit jaar kun je ook pinnen bij één van de kassa’s in het kassahokje.