Koningsdag

Koningsdag 2017

Op donderdag 27 april 2017 organiseren wij samen met de Ondernemersvereniging Echtenerbrug/Delfstrahuizen/Echten in en om de Fryske Pub te Echtenerbrug Koningsdag 2017. Op deze dag is er aan de waterkant op het Hellingpad een van 13:30 uur tot 16:00 uur (opbouwen kan vanaf 12:30 uur) een vrijmarkt voor Jong & Oud. Iedereen mag meedoen en verkopen wat hij/zij wil, maar er mogen geen etenswaren en/of (alcoholische) dranken verkocht worden. Tijdens deze vrijmarkt zijn er diverse activiteiten te doen. Op het veld naast de Fryske Pub komt een Stormbaan en een springkussen voor de kinderen tot 7 jaar te staan. Tussen de kramen staan diverse spellen opgesteld, waar de kinderen vrijblijvend een spelletje kunnen doen. Verder is er een limonadekraam aanwezig om de dorst te lessen. Na afloop van de vrijmarkt is er voor de kinderen bij het dorpshuis De Brege, patat en een ijsje.

Bij slecht weer zal er van 14:00 t/m 16:30 uur spelletjesmiddag georganiseerd worden in het dorpshuis. De vrijmarkt wordt dan verplaatst in de Fryske Pub.

Heb je nog verkoopbare spullen en gebruik je die niet meer??? Verkoop ze bij ons op de vrijmarkt!!!

De Ondernemersvereniging Echtenerbrug/Delfstrahuizen/Echten en de Oranjevereniging Echten – Delfstrahuizen e.o. rekenen op veel deelnemers en bezoekers.

e85bbdf0-7f30-4cd8-a1c1-955fe6ca5fc1