Feestwike Bingo

Laat de ballen maar rollen!!!

Aanvang 20:00 uur

Op woensdag 13 september gaan de deuren van ons feestpaviljoen om 19:30 uur open en beginnen wij om 20:00 uur met de eerste FEESTWIKE BINGO!!!

Een gezellige avond voor hem & haar met vele mooie prijzen. De totale waarde van het prijzenpakket bedraagt maar liefst € 1.000. Wij spelen deze avond 8 rondes. Iedere ronde zijn er 3 mooie prijzen te winnen, welke afkomstig zijn bij een aantal ondernemers uit onze drie dorpen. Te denken valt aan leuke cadeaus, waardebonnen, levensmiddelen pakketten, Feestwike pakket (bestaande uit een entreebewijs voor vrijdag- en zaterdagavond en 13 consumptiemunten) en veel meer.

Afbeeldingsresultaat

Naast de 8 rondes is er de ABInBev super ronde. Tijdens deze ronde kunt u kans maken op 4 entreebewijzen voor de Efteling, een 4 persoonsrondleiding in de Hertog Jan brouwerij te Arcen (inclusief consumpties) en 3 krat 24 flesjes gemixt bier, pils en Radler.

Een boekje kost € 15,00 (8 rondes en de superronde). Losse kaartjes zijn beschikbaar voor € 2,00 en voor de superronde € 2,50.

Kom jij deze avond langs, om die mooie prijzen mee naar huis te nemen!!!