De Dorpsspelen

Aanvang: 19:30 uur

Dinsdag 11 september is het weer tijd voor de Dorpsspelen. Tijdens de Dorpsspelen nemen o.a. buurten, verenigingen, ondernemingen en vriendenploegen het tegen elkaar op. De dorpsspelen 2018 is in de vorm van een spellencircuit met natuurlijk een theorieronde plaatsvinden. Als eindspel hebben wij touwtrekken. Over de andere spellen kunnen wij nog niets zeggen, maar een gezellige onderlinge strijd wordt het zeker.

Er vinden diverse spellen plaats, waarbij punten te verdienen zijn. Het team met de meeste punten wordt bekroont tot kampioen “Dorpsspelen 2018”. Wie wordt de opvolger van “De Beugel” of gaan zij wederom als winnaar naar huis.

De punten van de dorpsspelen en de playbackshow (volwassenen) tellen dit jaar ook mee voor de “Feestwike-Bokaal”!!!

Het publiek is natuurlijk weer van harte welkom. Kom langs en moedig uw favoriete ploeg aan. Zij kunnen het zeker gebruiken!!!

Een ploeg bestaat uit minimaal zes personen en een ploegleider, welke grotendeels bestaat uit inwoners (vanaf 13 jaar) van de drie dorpen.

Opgeven kan vanaf heden bij Johannes Wierda (0514-541497).

gratis-entree