De Dorpsspelen

Aanvang: 19:30 uur

Dinsdag 12 september is het weer tijd voor de Dorpsspelen. Tijdens de Dorpsspelen nemen o.a. buurten, verenigingen, ondernemingen en vriendenploegen het tegen elkaar op. De dorpsspelen 2023 beginnen wij dit jaar met een theorieronde!!!

Dit jaar hebben wij 2 soorten spellen. Spellen tegen elkaar, maar ook individueel. De spellen zijn ook dit jaar weer zeer verschillend, slim zijn en handig zijn, zijn de ingrediënten om tot een goed resultaat te komen, maar het hoofddoel is om met elkaar sportief bij elkaar te zijn. Over de spellen kunnen wij verder nog niets zeggen, maar een gezellige onderlinge strijd wordt het zeker.

Er vinden diverse spellen in het feestpaviljoen plaats, waarbij punten te verdienen zijn. Het team met de meeste punten wordt bekroont tot kampioen “Dorpsspelen 2023”. Wie wordt de opvolger van “De Beugel” of gaan zij wederom als winnaar naar huis.

De punten van de dorpsspelen en de playbackshow (volwassenen) tellen dit jaar ook mee voor de “Feestwike-Bokaal”!!!

Het publiek is natuurlijk weer van harte welkom. Kom langs en moedig uw favoriete ploeg aan. Zij kunnen het zeker gebruiken!!!

Een ploeg bestaat uit minimaal zes personen en een ploegleider, welke grotendeels bestaat uit inwoners (vanaf 13 jaar) van de drie dorpen.

Opgeven voor 5 september 2023 kan vanaf heden via info@feestwike.nl of bij Johannes Wierda (0514-541497).

Wees er snel bij. Wij hebben ruimte voor maximaal 18 ploegen. Vol = Vol!!

gratis-entree

Uitslag 2023:

1. De Beugel (119 punten)
  2. Het Trek/Kromme Warren (114 punten)
  3. 3K’s II (109 punten)
  4. De Petten (102 punten)
  5. Duimstraat I (101 punten)
  6. Ald & Nei ploeg (99 punten)
  7. Marwei Oost (98 punten)
  8. Marwei West (95 punten)
  9. Wetterspetters II (88 punten)
  10. Hoofdweg (87 punten)